22 maj 2013

WLOSKIE DRZWI (czesc 2) - ITALIAN DOORS (part 2)

Dzis zamieszczam kolejne zdjecia wloskich drzwi...Ja czasem nie potrafie sie oprzec ich pieknu, wykonaniu, ozdobom a czasem tak po prostu ich prostocie...
Kazde inne a kazde wyjatkowe. A Wam ktore podobaja sie najbardziej?

Today I put some pictures of Italian doors ... I sometimes can not resist to their beauty, performance, ornaments and sometimes just their simplicity ...
Someone is very exceptional. Which one do you prefer?






















4 komentarze:

  1. Cudowne drzwi, wspaniałe portale. Najbardziej lubię, gdy nad drzwiami jest balkon :) Wcale Ci się nie dziwię, ja też nie potrafię się oprzeć takim detalom, widokom. To pierwsze zdjęcie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam rowniez slabosc do drzwi, bram i okien :) Italia to swietne miejsce na ich poszukiwania! Zgadzam sie z Mazena - drzwi z pierwszego zdjecia (zielone drzwi z wielkimi donicami na pierwszym planie :) sa po prostu przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wloskie drzwi maja w sobie jakis dziwny tajemniczy urok, bardzo dobrze je pokazalas. Mnie najbardziej podobaja sie te kamienne, mam wrazenie, ze maja z tysiac lat i kryja sie za nimi wspaniale wnetrza :)

    OdpowiedzUsuń